PUT A BOW ON IT!

Det som er deilig med at høsten nærmer seg, er alle de sjukt digge strikkegenserne vi kan tulle oss inn i etterhvert, og for min del blir det en del farger i år!

Og det kommer fra meg som alltid bare går i sort, hvitt og grått på vinteren…!!

Men farger gjør noe med hodet merker jeg…med smilet…og stemningen-så jeg tror jeg skal tvinge meg selv til å bruke litt mere farger denne vinteren enn vanlig-så får vi se hvordan det går, hehe!

Uansett er denne dusty pink strikken blitt en favoritt allerede, og jeg bruker den til både skjørt og bukser. Og vil du pønte opp en ellers litt traust genser, er det jo bare å slenge på en fiffig bluse med sløyfeknyting under!

Ha en nydelig uke, og gjerne hei litt ekstra på meg på tirsdag!!!Klokken 15, viser vi frem vår neste sommerkolleksjon på takterassen på The Thief, og jeg merker jeg er usakelig spent!

Det er bare å følge hele prosessen i forkant og selve dagen på snap under "magmaloumarthe"!

XOXO//Marthe

Utsikt fra dagens lunsj på Grefsenkollen!

Knit//ArnieSays

Blouse//Gestuz

Pants//Iben

Cap//H&M

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg