READY FOR ENERGIZING FALL COLOUR-COMBINATIONS!!

Dere som har fulgt meg en stund, vet at jeg tidligere har hatt en greie på altfor fargerike antrekk!

Men jeg har faktisk endret meg litt…

Tidligere ble jeg stresset av energien sterke farger ga meg, mens nå er jeg faktisk klar for å åpne opp for å kle meg i både rosa, rødt, oransje, grønt og hva det enn måtte være…Hvertfall i små doser, hehe!

På trening er det ekstra digg med noen fargeklatter som inspirerer og motiverer, og jeg er så heldig å få være ambassadør for et merke jeg har vært suuuperfan av i mange år!

Casall er et svensk merke som er fashion forward, og tenker like mye på snitt, form og farger, som det tekniske, og jeg gleder meg til å vise dere mer av høstkolleksjonen både her på bloggen og på snap og insta(magmaloumarthe) fremover!

Ha en nydelig fredag!

Klem, Marthe

Outfit//casall

Trainers//Reebok

4 kommentarer

Siste innlegg