#HVERDAGSLYKKE

På denne tiden i fjor hadde jeg kastet opp 10-20 ganger i døgnet i ni måneder, og vaglet meg rundt på en kropp som ikke hang sammen av heavy bekkenløsning!

Vanvittig sliten,både psykisk og fysisk, talte jeg nå timer og minutter til jeg endelig skulle få se min veldig etterlengtede lille jente for aller første gang…

Og siden har jeg ikke klart å slutte å se på henne.

Alle jeg har mistet tidligere.

Alle prøverør- og assisterte befruktningsforsøk.

Svangerskapskvalmen.

Bekkenløsningen.

Det har alt vært så verdt det!

Både hode og kropp er nok fremdeles litt post-traumatisert over alt som har vært.

Samtidig vet jeg at summen av alle mine tårer, smerter og utholdenhet har resultert i den skjønneste lille jenta jeg vet om.

Baby Olivia.

Hun er en skikkelig blidjente, men sier fra når hun er trøtt eller sulten.

Hun elsker mat, og har enda ikke takket nei til en eneste matrett-hun ber heller om én rett til.

Hun har store mørke dådyrøyne, og olivenfarget hud.

Hun har deilige bollekinn.

En pitteliten nese og lysebrunt hår som krøller seg i nakken.

Hun ler hele tiden av storesøsteren sin, og elsker å kose.

Hun er en storsjarmør, men stjeler alle lekene til gutta i barnehagen.

Hun er en stjerne.

Og hun er vår!

Hele familiens edelsten, som vi lenge lette etter og endelig fant.

Neste uke fyller hun år for første gang, og jeg føler meg som verdens heldigste som får lov til å være mammaen hennes!

God søndag#hverdagslykke

//Marthe

Outfit//Lindex

Stroller//StokkeScoot

(Sponsored)

2 kommentarer
    1. TAKK for at du skrev dette nydelige innlegget akkurat i dag! Jeg er der du var i fjor, men kun 10 uker. Tredje gangen, så sannsynligvis like tøft hele veien til mål. Takk for perspektivet og påminnelse om all kjærligheten som er i vente!! Lykke til på din vei: jeg vet etter mine første to at kropp og sinn av og til må jobbe med sitt, men du klarer dette! All lykke på din vei!

    2. Irene: Ååå, tusen takk, det samme! Kropp og hode får virkelig kjørt seg, men som du selv sier, er det mye kjærlighet i vente verdt å kjempe for! Hang in there!!:):) Klem, Marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg