HURRAAA FOR LILLEGULL!!

Ett år har gått usakelig fort, og verdens herligste Olivia feirer sin første bursdag i dag!

Dere som har fulgt bloggen min en stund, vet at det ikke alltid lå i kortene at vi skulle få feire et nytt barns fødselsdag igjen, så i dag er det bare glede og takknemlighet som står i hodet på meg!

Følger du meg på snap(magmaloumarthe) har du sikkert sett at jeg har hatt noen bakeprosjekter i forbindelse med feiringen også. Vi valgte å tenke gode gamle bursdagstradisjoner versus en veldig sunn servering i dag, og jeg kommer til å legge ut oppskriftene på min bestemors sandkaker og karamellpinner, mannen min sine superfluffy hveteboller og min egen muffinkake i eget innlegg senere i dag! (Er sjukt stolt over spesielt sandkakene må jeg innrømme, hehe, så her er det bare å følge med om du trenger kakebake-tips til jul.)

Jeg er vanligvis ikke noe glad i hverken kaker eller søtsaker, men mot jul synes jeg det er max kos å bake, og også smake, mer enn jeg gjør resten av året! Så har du noen oppskrifter du ønsker å dele, så bare send meg på messenger eller legg igjen i kommentarfeltet!

Håper du også har hatt en superskjønn søndag, så høres vi her inne i morgen igjen:)

//Marthe

Outfit//KappAhl

Min ikke fullt så vellykkede muffinkake! Hjelp liksom! Å pynte kaker er absolutt ikke like lett som å sminke andre, hilsen make-up artisten for å si det sånn! Men toppingen var seriøst grisegod, så oppskrift på den kommer hvertfall!

My Precious!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg