SELGER UNNA GODBITER FRA SKAPET MITT!

Jeg har nå blitt en Tise-jente (gjenbruksappen til Jenny Skavlan, der brukernavnet mitt er "magmaloumarthe" ),og jeg har holdt på hele kvelden med å legge ut skatter fra garderoben min der.

Skulle egentlig vært på årets siste julebord, men med en liten tulle som har hatt opptil 40 i feber i 4 dager på rad, var det godt å bare bli hjemme med henne istedenfor!

Blir nok en ny tur på Volvat i morgen igjen selv om vi var der i går, om det ikke skulle bedre seg over natten…

Krysser fingrene for at hun er i bedre form i morgen!

Håper også du liker noen av plaggene jeg har lagt ut! Bare ta kontakt om noe frister!:)

Klem, Marthe

Str 40

Str.38

Str.39

Str.XS

Str.XS

Str.Small

Str.40(men små i str, så mere en 38-39!)

Str.small

Str.small

Str.40

Str.small

Str.40

Str.Small

Str.Small

Str.small

Str.small

Det var det jeg rakk og legge ut i dag, håper jeg rekker å legge ut mere i morgen!

Klem, og ha en finfin lille julaften i morgen!

//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg