W.E.E.K.E.N.D!!

Gooood fredag, Honey Pies!!

Er dere like klar for helg som meg i den strålende solen? Jeg merker jeg blir skikkelig glad langt inne i sjela når det er fint vær, og skal rett og slett feire det med et glass vin med en venninne i kveld!

I dag har vært en skikkelig kosedag som startet med besøk av nydelige Synnøve Skarbø, som jeg sminket klar til en reklamefilm. Siden Synnøve er over gjennomsnittlig opptatt av å ha det ryddig, tenkte jeg at herregud, nå får hun sikkert angst og indre uro av de tusen par skoene i gangen, klesvasken og tørkestativet i stua og barneleker strødd utover gulvet. Er ikke like lett å holde huset ryddig merker jeg, så mulig jeg må adoptere noen triks fra programmet hennes "Norske Rotehjem"!!!

Etter det ble jeg skikkelig skjemt bort av jentene på Eco.Cult, der jeg fikk fresha opp håret og fikk en lenge etterlengtet manikyr, før jeg dro innom kontoret og jobbet litt med sommerens skokolleksjon.

I kveld kommer en barndomsvenninne på besøk, og vi skal ned på Champagneria og F6 etterpå, men tenker det blir ganske rolig, siden hun skal kjøre hjem til Sandefjord tidlig i morgen og på jobb!

Men nå må jeg løpe, så ha en nydelig helg så lenge, så sees vi på snap og instastory!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg