JEG GÅR HERVED I HI!

Altså!

Snakkes til våren!

I dag var det strålende sol og sikkert over 10 grader, men jeg holdt likevel på å fryse ihjel! Så nå gleder jeg meg skikkelig til vinteren altså.

Tror jeg seriøst må investere i en termodress for å faktisk overleve denne runden!

Er det bare meg som er en så lame frysepinn?

Pliiis si vi er flere! Orker ikke være det eneste frynsete mennesket i landet her på vinters tid liksom!!

Men så har jeg da altså kjøpt meg en, ja, hold dere fast, MASSAJEPUTE med varme ( Å'jaddaisen du!!) til både ryggen og nakken, så håper den hjelper denne is-mumien av en kropp utover disse månedene andre kaller for "vakker vinter", mens jeg rolig heller mot å kalle denne perioden av året for HELL ON EARTH (!) istedenfor.

Men har heldigvis også gått til innkjøp av noe av det deiligste-jeg-noen-gang-har-puttet-bena-mine-oppi av noen sko! Nemlig disse fluffy diggesene fra et merke jeg kom over i fjor og bare MÅTTE ta inn på MagMaLou.

Så er du i nærheten av Frogner, må du bare komme innom og plante de stakkars stivfrosne tærne dine inn i disse godsakene, og jeg lover deg at du aldri kommer til å gå i noe annet resten av vinteren!

Sees på "Maggan" da eller?:):)

Ps: A big fat scarf away keeps the doctor away!!!

//:Marthe

FauxFur//StandOfficial

Scarf//ArnieSays

Tracks//NeoNoir

Boots//Inuikii

(All from MagMaLou)

#egenreklame

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg