CURLY SUE!!

Hey Sweetiepies!

I dag feiret vi datteren min sin 2års dag én dag på forskudd, og jeg fikk for en gangs skyld tid til å krølle håret litt. Heldigvis er det fryktelig fort gjort, så på 6-7 minutter kan du få festfrisyren helt klar bare ved å bruke en rettetang.

Jeg har akkurat fått en ny tilsendt fra Ghd, og jeg eeelsker den, og krøllene blir akkurat passe store.

Avslutningsvis brukte jeg en fixing spray fra Shu Uemura (Detail Master) for ekstra hold!

Denne uka er det endel gøy som skjer, så håper dere vil følge med på snap eller instastory for updates! Du finner meg som "magmaloumarthe" på begge:)

Klem//Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg