Ready SET Go!

Hey Honeypies!!

Nå florerer motebildet av wrapskjørt og kjoler om dagen, og vi har akkurat fått inn en favoritt fra GANNI jeg lenge har gledet meg lenge til å bruke!

Elsker denne toppen og skjørtet i mesh, som man kan bruke som et sett eller hver for seg!

Skjørtet er kult med bare en t-skjorte eller strikkegenser og sneakers til, mens toppen funker jo til alt av bukser og skjørt, være seg jobb eller julebord!

I går var jeg på Champagneria og F6 med en venninne av meg (som dere kan følge på @bybenedichte) , mens i kveld får vi besøk av en barndomsvenninne med familie, så barna gleder seg vilt på overnattingsbesøk av to små jenter, mens Magnus tror jeg skal servere no skikkelig digg, så jeg håper jeg rekker å legge ut både oppskrift og bilder i morgen.

Hvis det dog ikke skulle bli tid til det, siden vi også skal på dåp i morgen, er det bare å følge meg på instastory eller snap i kveld, så blir det nok noen matgilde-bilder der også:)

Ønsker dere en nydelig lørdagskveld!!

Klem//Marthe

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg