I DAG LANSERER VI VÅR FØRSTE SKOKOLLEKSJON!!!

Hurra meg hei, i dag kommer vår aller første skokolleksjon i samarbeid med Sapatos i butikk og på webshop, og vi skal feire det med et åpningsevent i deres lokaler i Bogstadveien 46 i kveld.

Vi har invitert litt presse, familie og venner og jeg er alltid like spent og nervøs om folk faktisk kommer!! Jeg har alltid mareritt før en visning, lansering eller et event om at INGEN dukker opp. Drømmen starter alltid med at det raser inn tekstmeldinger av folk som må avlyse, og så ender den med at jeg sitter alene et sted og er skikkelig flau og gråter, hahaha! Litt morbid greie, men det slår aldri feil. Heldigvis har ikke dette skjedd i virkeligheten enda, og jeg håper ikke så er tilfellet i morgen heller;)

Ideen med en skokolleksjon kom til da Sapatos sponset alle skoene til visningen vår under Oslo Runway i fjor høst, men det var først i våres vi alle fikk tid til å sette oss ned og faktisk sette ideen ut i livet. Vi ønsket å lage fire par i to farger, og har endt opp med en kolleksjon vi mener passer perfekt nå til julebordsesongen, men som også er klassiske nok til videre bruk utover vinteren og våren. Og i mars kommer sommerkolleksjonen med dobbelt så mange styles, så det kan man jo glede seg litt ekstra til!

I tillegg til å lansere skoene i morgen, har vi også kjørt på med en MagMaLou Shop in Shop i de samme lokalene, så nå kan alle dere som befinner dere mest på Majorstua også finne mye av utvalget og merkene vi fører på Frogner her.

Favorittbrands som byTIMO, Neo Noir, Gestuz og Arnie Says bl.a. er alle representert, sammen med og ikke minst vårt eget merke som nå har mest fokus på samarbeidskolleksjonen med Vanessa Rudjord.

I dag har vært en skikkelig 12-timers dag, og for en med kronisk muskelpain i ryggen er det langt fra ideelt, så nå er det på tide å kaste inn håndkleet og få en god natts søvn.

Men først vil jeg selvfølgelig gi dere alle et gavekort på webshoppen vår, der dere får 150kr avslag på et plagg eller et par sko om du bruker rabbbattkoden "magmaloumarthe". Gjelder fra tirsdag 14.november kl.12.00 til søndag 19.november kl.23.59!

(Skulle noen størrelser være utsolgt på magmalou.no, kan dere enten ringe og høre om vi har igjen i butikk på nr:97041888, eller klikk deg inn på nettbutikken til Sapatos.com!)

På bildet har jeg på meg Bowie Stiletto i sort, som også finnes i rødt! Og sløyfen kan faktisk brukes på 7 forskjellige måter, som jeg kommer til å legge ut bilder og instruksjon av senere denne uken!

Så håper jeg vi enten sees eller høres i mellomtiden, enten på selve lanseringen eller på snap eller instastory!

Gøy om dere vil følge med!

See ya!!

Klem//Marthe

Outfit

Knit//GANNI

Catsuit//byTimo

Stilettos//SapatosbyMAGMALOU

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg