PINKOLISHIOUS!!

Hei Onsdag!!

Det er ikke så fryktelig mange år siden komboen av rødt og rosa fikk folk til å grøsse, men heldigvis har vi åpnet opp for å slippe inn mye mere farger i garderobene våre, og ikke minst blitt tøffere på å mixe både print og farger.

Hadde du spurt meg for to-tre år siden, var rødnyanser noe jeg syntes var fint på andre, men aldri følte meg vel i selv. Mens nå kjører jeg til og med rundt i en rød Ford Fiesta bil (!!), så det er ikke bare i klesvegen jeg nå etterhvert har embracet denne fargen.

Akkurat nå har jeg lagt min elsk på denne søte skjorten med puffermer og en rutete bukse fra Designers Remix. Mixet med verdens skjønneste rosa fløyelssandaler følte jeg meg skikkelig happy til sinns faktisk, til tross for at det var sjukt kaldt og hustrig vær ute i dag. For ikke å snakke om hvor muggen jeg var i utgangspunktet, etter å ha stått stuck i trafikken i en evighet tidligere på dagen!

Jeg må innrømme at jeg er så irri at jeg har typ lyst til å bare rive av meg håret for tiden!!! Lan og Miljøpartiet Det Grønne har sikkert fine tanker om renere i luft i sentrum de, men de har jo fader meg bare radert masse parkeringsplasser, stengt masse veier og gravd overalt uten en god plan virker det som! Så Oslo By er blitt et mareritt å ta seg frem på fra A til B, så ikke Velkommen Til Byen Jo Takk Skal Du Ha Stemning der liksom!!

Hadde kanskje vært litt greit å ha en solid ide om hvordan de faktisk skulle utøve denne kjempestore omveltningen i sentrum på så kort tid, før de lammet hele byen slik som de har holdt på til nå!!!???

For ikke å snakke om hvordan dette vil påvirke folks tid og hverdag på sikt fremover, og mest sannsynligvis ramme handelsstanden hardt innenfor de sonene de fjerner all parkeringen også!!

Jeg har altså sååååå mye jeg skulle ha sagt angående dette temaet, men det får bli i et annet innlegg! Følte jeg brått ødela den rosa og hyggelige stemningen jeg hadde i starten her, hehe!

Anyways, rødt er kommet for å bli i min garderobe i hvertfall, og jeg skal virkelig prøve å beherske meg fra å faktisk SE rødt også. Men dere gjør det ikke helt lett for meg, Lan og MPG. – Føler meg ikke helt ferdig snakka hee for å si det sånn!!

Men det får som sagt bli i et nytt og annet innlegg;)

Sees på instastory??

Klem//Marthe

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg