HELLO LONDON!!

Goood torsdag dere!!

Denne helgen har jeg gledet meg lenge til! En venninne av meg har bursdag i dag, og ville feire i London! Og siden Magnus uansett jobber her noen dager annenhver uke, kastet jeg meg med på turen denne gang!

Så nå sitter jeg på hotellet, med en kaffe latte og et glass vin og venter på at rommet skal bli ferdig, etter å ha gått litt rundt i Mayfair og kost meg alene mens M er på jobb.

De andre kommer ikke før i kveld, så nå skal jeg ta en lang dusj og nyte litt alenetid før vi skal besøke et vennepar som fikk bebiss for noen uker siden, før bursdagssjalabaisen starter på "Sexy Fish" senere i kveld!

Sees vi på instastory??:)

Klem//M

Bor på Flemings i Mayfair og jeg har fått en ny hotellforelskelse…Kommer flere bilder i løpet av uken!

In a xmas mood!!

Coat//Gestuz

Hat//GANNI

Pants//DesignersRemix

Shoes//Inuikii

Bag//Ysl

Shades//ElieSaab

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg