GOD JUL OG ET KJEMPEGODT NYTT ÅR!!!

God 1. juledag alle sammen!

Håper dere alle har hatt en fin julefeiring så langt, selv om jeg vet at mange dessverre får noen ekstra utfordringer som kommer med julefeiringen. Jeg vil derfor sende ekstra mye omtanke til alle som ikke synes denne høytiden er så lett.

Så derfor er dette en julehilsen spesielt dedisert til alle som føler seg ensomme, til dere som har mine og dine barn og kanskje ikke fikk være sammen med de du aller helst ønsket på julaften, til alle som kanskje ikke har råd til å handle inn like mye mat og gaver som man hadde ønsket, dere som nettopp har mistet noen eller forbinder julen med noe trist, til alle som opplever misbruk uansett hvilken form den kommer i og til absolutt alle som opplever julen som en ekstra sårbar tid.

Jul og nyttår er tid for både omtanke og ettertanke. Siden livet kan være så skjørt, kjenner jeg på en stor takknemlighet over 2017 og har ønsker og forhåpninger om et like fint og innholdsrikt 2018, både for meg og mine, men også for alle dere fine lesere!

Mitt store mål for 2018 er å få mere kontroll på mine nakke, rygg og muskelissues, så jeg kan være mere aktiv her på bloggen også. For jeg liker godt å kunne skrive og forhåpentligvis også kunne inspirere litt som mamma, gründer, kjæreste, stylist og make-up artist. Det er de tingene i livet som betyr aller mest for meg, altså jobb og familie, så hvis jeg får muligheten til å dele enda mer av det som hvertfall inspirerer meg, hadde jeg blitt supertakknemlig!

Hva er dine ønsker og målsettinger for det nye året??

Uansett hva de er, så heier jeg på deg!

You can do it!!

Because don't dream bigger than your own life!

L.I.V.E I.T!!

Med ønsker om en fin og fredfull jul//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg