OBSESSED CATLADY, JULESALMER OG GANGSPERRE; FØRSTE HELGEN I 2018 ER OFFISIELT OVER!

Da var årets første uke over, og den var faktisk helt vidunderlig, selv om jeg lå mandag til fredag rett ut i sofaen med masse feber og influensa. Og grunnen til det, er vårt nye familiemedlem som jeg er blitt heeeelt obsessed og forelsket i! Lille Bella Jojopus (ja, hun heter faktisk det;) er så skjønn og kosete at jeg fikk helt seperasjonsangst da vi for første gang måtte la henne være alene noen timer på lørdag! Og tydeligvis er mange av dere som følger meg på insta og snap også katteelskere, for har fått sååå mange fine bilder tilbake av pusene deres, og det er så superkoselig at dét må dere gjerne fortsette med!!

Har også fått mange Cat Q's, så tenkte jeg kunne svare på noen av de her:

1. Hva heter kattungen?

Hun heter Bella Jojopus! Egentlig skulle hun bare hete Jojo, siden Emma Lou ville kalle henne opp etter "pappaen" vi fikk henne av, men hun er så nydelig vakker at vi endte opp med å si Bella hele tiden, så da ble det dét i tillegg!

2. Er det rasekatt?

Hun er blanding av Sibirsk katt og norsk skogkatt.

3. Har vi fremdeles den andre katten?

Ja, Katie er blitt storesøster! Noe motvillig enda, haha, men vi jobber med introduksjonsfasen og i dag lå de faktisk i samme sofa, så "great" progress der, haha!

4. Finnes det flere tilgjengelige fra samme kull?

Dessverre (eller gladligvis) har alle søskenene hennes fått gode hjem.

5. Kan du ha katt når du reiser og farter så mye?

Hvis ikke hverken mine eller Magnus sine foreldre kan passe, har vi kjempegod erfaring med både passpus.com og kattevakten.com som kommer to ganger om dagen og er her en time hver gang for å kose, slippe inn og ut og gi mat, så de anbefaler jeg sterkt! Spesielt Filipe hos PassPus.com, som faktisk var hjemme hos oss rundt midnatt på selveste Nyttårsaften for å passe ekstra på Katie mens rakettene suste rundt hustakene her! Ble helt rørt jeg!!

"Outfit:

Suit//NeoNoir(MagMaLou)

Boots//Timberland

Shades//ElieSaab

Hat//Ganni(MagMaLou"

"Digger å mixe en klassisk dress med en hettegenser for å få en litt chillere street-look!"

Men, ok, i fare for å bli the crazy cat lady skal jeg chille litt med kattepraten nå, og heller recappe helgen!

Lørdagen startet jeg med en superrolig yogaøkt på Sats på morningen, etterfulgt av litt aking med barna oppe på haugen, mens på kvelden var jeg invitert til en venninne (Sølje Bergmann) og mannen hennes Stig Henrik som har for tradisjon å synge ut julen.

"Kveldens makeup look gikk i brun-og gullnyanser med ekstra highlighter på kinnbenene"

Og det var faktisk en superfin opplevelse!!! Sølje tente edelgranen med levende lys mens vi spilte og sang til en julesalme som faren til Stig Henrik har skrevet selv. Var så fint at jeg faktisk fikk ei litta klump i halsen som jeg måtte skylde ned med et glass champagne gitt, og vips så var julen over!

(Gleder meg allerede til neste jul, hehe!)

"Hårbånd og hårpynt er i vinden som aldri før, og jeg falt pladaskis for denne sommerfulgnålen fra H&M"

På søndag hadde jeg også en ny opplevelse! Målet mitt for 2018 er som jeg skrev tidligere også å trene mest mulig, i håp om å holde de kroniske smertene jeg har i muskler, rygg og nakke mest mulig på avstand, og å være i bevegelse og bli sterkere tror jeg er en del av løsningen.

Som ambassadør av sportywear trendmerket, Casall, var jeg og en gjeng sporty jenter invitert til en treningsøkt i regi av de og i samarbeid med Core Balance, som drives blant annet av supercoachen, Monica Øien.

Først hadde vi halvtimes trening på Megaformeren, som er et apparat man kan gjøre sykt mange forskjellige øvelser på, mens den neste halvtimen kjørte vi Core Sculpting, der man gjør masse tunge øvelser på matte, men med vektlodd både på armer og ben! Den siste delen var dedikert til hvile og meditasjon med lyden av bølgeskvulp i bakgrunnen og lukten av eteriske oljer.

"Trente med en ganske så fit crowd: Mariann Thomassen, Nina Sandbeck, Samantha Skogrand, og Carina Dahl blant annet!"

"Digg lunsj fra Blended Foods:

Avokado toast av dehydrert fiberbrød!"

Jeg er overrasket om jeg klarer å gå i morgen for å si det sånn!! Men håper ikke jeg er for ødelagt til å bli med på Megaformer timen i morgen tidlig også, som jeg akkurat har meldt meg på!

Sjekk ut Corebalance.no for en super og ny treningsform, mens trenger du å freshe opp den sporty garderoben din bør du sjekke ut Casall.com !!

Håper vi sees på snap og instastory kl.09 sharp for en work-out da!!:)

Ha en nydelig fin uke!

Klem//Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg