BOLD BRIGHT RED LIPS!!

Vinterens store make-up trend handler om å sette fokus på leppene, som vi også så under Golden Globe nå nylig!

Jeg går som oftest med nude farger på leppene, men på tirsdag var jeg og en kompis invitert til den peruanske restauranten "Aymara" på Solli Plass, og etter en uke med influensa trengte jeg litt ekstra farge følte jeg, så jeg gikk for min røde favoritt fra MAC, "Rodeo Red"!

Jeg liker at den er matt, men samtidig har en myk konsistens som gjør den lett å påføre uten at den kjennes altfor tørr ut.

I dag skal jeg egentlig på et nyttårsbord med noen venninner, og til Gaustadblikk til helgen med et vennepar, men er redd for at alt henger i en tynn tråd, siden jeg fremdeles hoster opp mine egne lunger til tider og feberen kommer og går.

Men har sovet hele dagen og spist Lemsip, Strefen og Paracet hele dagen for å bli bedre, så får vi se om jeg klarer det…

Blir glad for hotte tips på hvordan man raskt kan bli frisk om du har noen kjerringråd i ermet for å si det sånn, haha!!

Fortsatt god torsdag!

Klem//Marthe

"Rodeo Red" fra Mac

Ootd:

Sweater//DesignersRemix

Pants//Ganni

Belt//Gucci

Øredobber//H&M//MariaBlack

4 kommentarer

Siste innlegg