KALDE DAGER KREVER LITT VARME FARGER!

Hellloooo Darlings!

Det er ikke så lett å kle seg for tiden når det er kaldt og vekselsvis regn og snø hele tiden! Selv sverger jeg til comfy clothing til hverdags og jobb disse dagene, og jeg går stort sett i varme boots, sporty tights, digge gensere, en stor varm jakke og ikke minst en god latte (med havremelk), som varmer både innvendig og hendene fra den verste kulda!

En fargekombo jeg liker godt om dagen er å bruke gult og kamel sammen, som minner om våren som sniker seg nærmere og nærmere for hver dag som går-hvis man ser det med litt optimistiske øyne da, hehe!

Vi er midt i en ny innkjøpsrunde for neste høst allerede, men akkurat nå ser jeg egentlig bare frem til at det skal bli varmere tider og man kan dra frem litt lettere plagg igjen.

Resten av uken blir det nok litt mere fest over antrekkene forhåpentligvis, med åpningen av det nye hotellet Ellen Arnstad er direktør for i morgen, Costume Awards på torsdag og Oslo Runway til helgen!

Håper du har lyst til å følge med både her (håper jeg rekker å legge ut litt) og på instastory (magmaloumarthe). Er ikke like aktiv på Snap lenger, men kommer noen snutter der også innimellom.

Håper vi sees!!

Klem//Marthe

Coat//Stand

Hoodie//GANNI

Catsuit//Casall

Bagstrap//Becksøndergaard

Bag//JimRickey

Boots//Inuikii

(All MagMaLou)

Shades//Quay

Ring//CarolineSvedbom

Tusen takk til Sebastian på Eco.Cult for ny klipp og farge!! Håret mitt blir ofte enten altfor gult eller grumsete, men han nailet å få håret mitt til å se mere "naturlig" sandfarget ut! Loves it!! (Spons)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg