M O T H E R S D A Y!!!

I dag har vi feiret morsdag med nydelige blomster og fastelavensboller, og hatt superhyggelig besøk av venner fra Gøteborg hele helgen.

Men som vanlig på morsdagen, har jeg tenkt ekstra mye på hvor heldig jeg er som til slutt og endelig fikk bli mamma til disse to skjønne jentene mine! Jeg fikk jo beskjed om at jeg mest sannsynligvis aldri ville kunne få barn, men jeg nektet plent å godta den skjebnen, så vi fortsatte prøve. For jeg VISSTE at én dag, ÉN VAKKER DAG, så skulle vi også bli foreldre!!

Det var noen beinharde år, for vi mistet jo hele seks bebisser på veien, og jeg må innrømme at det fremdeles nesten ikke går en eneste dag uten at jeg tenker på de.

Men etter å ha følt meg ganske traumatisert av alt vi erfarte denne perioden, så kan jeg med hånden på hjertet si at nå klarer jeg å kun fokusere på det fantastiske sluttresultatet: Emma Louise og Olivia!

Jeg har ikke ord for hvor mye disse jentene gleder og inspirerer meg, og jeg elsker å være med reisen ved å se de vokse opp.

Og det tar jeg ikke for gitt, så jeg er ekstremt takknemlig for akkurat det!!

For livet kunne ha sett ganske annerledes ut, om jeg ikke fulgte min egen magefølelse og aldri gav opp…

Hvis noen av dere som følger meg går igjennom ufrivillig barnløshet selv, vit at dere ikke er alene og ikke gi opp! U never know when it’s gonna happen!

Hang in there!!

Stor «heier på dere» klem fra Marthe

1 kommentar
    1. Hei.
      Gratulerer med flott og interessant blogg.
      Vi spesialiserer oss på personlige baby gaver og vi vil gjære sponse din blogg med noe av våre produkter.
      Vi kan sponse konkurranse eller Du kan bli Affiliated partner.
      Håper på et positiv svar.
      Hilse Arthur
      http://www.pledd.net

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg