GLITZY LIDS N’ RUBY RED LIPS!

God søndag, folkens!

Håper dere har hatt en fin helg?

Jeg har vært på boligmesse i dag for å få litt inspirasjon til vi skal pusse opp tre etasjer til høsten, men bortsett fra at jeg fant en gråbeiset eikeparkett jeg likte var det en litt skuffende utstilling, så jeg får fortsette å finne inspo på Pinterest og Insta. Men gjerne send meg navn og linker til bra boligblogger eller instakontoer dere anbefaler, for jeg får aldri nok inspirasjon!

I går kveld hadde vi invitert Guro og Håvard Tveten på middag, og Magnus lagde først en deilig pre-dish av gravet laks og kveite med fennikel og gressløkkarse, etterfulgt av en forrett bestående av kongekrabbe, avokado, grapefrukt, mandler, soya og rødløk. Hovedretten ble en lammefilet rullet i purre-og rosmarinaske servert med en appelsin-og gulrot puré, syltet shitake-og portobellosopp, karamellisert purre og løk og litt rosmarinolje. Til dessert disket han opp med en vaniljepanacotta og friske jordbær.

Glemte å ta bilder dessverre, but trust me, det både så supert ut og smakte kjempegodt!!!:)

Jeg rakk faktisk å lage en makeup video før vi fikk besøk, så om dere går inn på instagrammen min, ser dere hvilke produkter jeg brukte for å få denne looken jeg har her på bildene!

Denne uka blir litt hektisk, så jeg gleder meg til å ta påskeferie snart og dra til Trysil noen dager!

But until then-See u in here!!;)

//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg