CURLY SUE!

Heisann SVEISann!!

Litta update og en stor tusen takk for alle de fine personlige henvendelsene jeg har fått siden intervjuet med KK som jeg la ut i forrige innlegg.

Tydeligvis mange som har ulike utfordringer, og jeg blir så glad om mine historier kan inspirere noen som står midt oppi det nå!

Er ellers veldig happy med å rekke å freshe opp håret i dag, så tusen takk til @Sebastian.hairstylist og @eco.cult som alltid tar så godt vare på disse fjonene mine!!! Jeg rekker aldri å krølle det til hverdags, så veldig kult og fjongt å få slike waves på en mandag! Men må bare nevne at de gangene jeg faktisk har tid til å lage bølger, bruker jeg kun GHD som har fantastiske tenger!!!!!

Men nÅ er det godnatta for meg! Sleep tight!!:)

Stor klem//M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg