SUCH A PERFECT DAY…

Altså, når det er sol å sommer, er det ingen steder jeg heller vil være enn i Norge, så i år håper vi på godt vær hele juli og tre-fire uker sammenhengende i sommerhuset på Narestø ved Arendal.

Bare å krysse fingrene!!:)

Men fy søren, Oslo kan også levere! I går dro hele familien og en venninne av meg ut på Lille Herbern på Bygdøy hvor vi lånte padlebrett og badet, før vi satte oss på den superkoselige uterestauranten ved havet og spiste deilige blåskjell og reker!

For en perle Bygdøy er, og gjett om man får lyst til å bosette seg ved sjøen i noen av de gigantiske og breathtaking palassene som ligger der nede ved vannet!!!

Her på Tåsen har vi ikke mye strandlinje, men fy søren som jeg gleder meg likevel til vi neste sommer forhåpentligvis er ferdig med totalrestaureringen av tre etasjer, uteområde og hage.

Da tror jeg alle ferier kommer til å bli brukt i egen hage fremover…;)

PS: på instagramkontoen min har jeg en konkurranse på gang der du kan vinne 6000kr i gavekort på Elite Helse på Aker Brygge, der jeg tar mine kroppsbehandlinger som Endymed, Madero og Avt som går på drenasje, celulittforbedring og hudoppstramming! Gå inn og lik bildet og følg @elitehelse og legg igjen en kommentar, så trekker jeg en vinner mandag kveld!

Ha en nydelig uke!!

Klem//Marthe

Dette bildet under på min instagramkonto (magmaloumarthe) må du sjekke ut om du har lyst på muligheten til å vinne et gavekort på 6000 kr på Elite Helse!

5 kommentarer
    1. Hei.
      Jeg ser at du har brukt zo obagin mot pigmentflekker,hva måtte til før at du følte du fjernet pigmentene,måtte du til med sterk peiling,eller finnest det mildere behandling å alikevel håp om å ikke få pigmentene tilbake og må en bruke faktor 50 , året rundt?

    2. Smurf: Heia! Beklager sent svar! Har hatt bloggpause, haha! Jeg har gjort litt forskjellig, men kommer alltid tilbake på sommeren, arrrgh! Så avhengig av min hudpleier, Christine Storstrøm som jeg skal til i morgen igjen! Følg med på instastory for hva vi kommer til å gjøre:) klem, marthe

    3. Hello there, You have done a fantastic job.
      I will definitely digg it and personally recommend to my friends.
      I am sure they’ll be benefited from this website.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg