HEI BLOGGEN! LONG TIME, NO SEE!!

Gooood fredag, folkens!

Flere har lurt på i det siste om jeg har sluttet å blogge, og jeg har vært litt usikker selv faktisk, for jeg har ikke hatt tid, mulighet eller overskudd til skrive her inne på lenge. Og jeg mistet litt motivasjonen når det ble litt halvveis, i tillegg til at jeg har hatt behov for å logge helt av fra både jobb og blogging nå i sommer.

Men plutselig fikk jeg litt ånden over meg igjen, så vi får se om tiden strekker til å fortsette:)

Anyways, sitter nå på en flyplass i Litauen etter å ha vært fire dager på fabrikkreise for å ferdigstille høstkolleksjonen vår som snart kommer både i butikk og webshop, samt gjøre ferdig ss19 som kommer i mars en gang. Gleder meg til å vise dere hva vi har laget, og håper dere liker den like godt som vi gjør!

Tidligere må jeg ærlig innrømme at jeg ikke har vært så fan av Litauen og Kaunas hvor fabrikken vår ligger, men nå har jeg vært her endel ganger, og stedet har begynt å vokse på meg, i hvertfall etter at vi oppdaget Gamle Byen med fin arkitektur og helt ok restauranter. Har bodd på et hotell som heter Amberton Cozy, som er det beste hotellet vi har bodd på her så langt, med store og freshe rom og fransk balkong. Så om du tilfeldigvis skal hit kan det trygt anbefales! Den italienske restauranten, Al Cantuccio, rett ved siden av hotellet er også supersjarmerende og serverer topnotch pastaretter!

Nå er vi stuck på en flyplass i Vilnius etter at flyet vårt direkte fra Kaunas ble kansellert, og venter på nytt! Jeg merker det klør i kroppen etter å komme hjem til barna igjen, så håper tiden går fort!!

Må løpe bort å sjekke inn snart, men satser på hyppigere oppdateringer her inne etterhvert!

Ha en nydelig helg!

Klem//Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg