MORMORS ROSA GARDINER!

Jeg er egentlig en buksejente, men i sommer har det dukket opp mange flere kjoler enn vanlig i skapet mitt. Det har jo vært tidenes varmeste sommer, så buksene har fått hvile litt.

Og da denne drømmen av en kjole fra Baum und Pferdgarten kom inn i butikken før helgen, fikk jeg en skikkelig dresscrush. (Selv om de minner meg litt om «mormors gardiner», haha!)

Jeg føler meg ofte for søt og/eller damete i kjoler, men det kommer jo selvfølgelig også litt ann på snitt, stoff og stil på selve kjolen.

Denne modellen er ganske løs og relativt formløs, så jeg tok av underkjolen da jeg brukte den ute på byen lørdag kveld, slik at den ble semi see-through og pittelitt mere sexy enn at det ser ut som at «a tante Gerd er ute og rusler i striesekken sin»;)

Gjerne legg igjen en kommentar om du likte den eller klikk deg inn her for å komme direkte inn på webshoppen vår: Magmalou.no!

//m

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg