SKAL VI DANSE, KORDFLØYEL OG NY PODCAST EPISODE!!

Good tirsdag!!

Håper alle har hatt en fin helg! Min var i overkant sosial (dog veldig gøy!!!!), så var deilig å starte mandagen med trening på Corebalance etterfulgt av en date med sofaen. Har gledet meg så sykt lenge til ny sesong av Ozark på Netflix, og fikk endelig sett første episode i kveld, men hadde så mange ubesvarte mailer at jeg falt litt ut, så tror jeg må se den igjen!

På fredag drar jeg med en venninne til NYC, og jeg gleder meg sykt mye! Ingenting er som tidlig høst i New York, og jeg elsker luften, viben og energien som alltid er helt elektrisk men chill på samme tid…!

LOVES IT!

Bor stort sett alltid på The Standard i Meatpacking, og ALWAYS i et King Corner rom, som har helt fantastisk utsikt med store vindusveggflater på alle veggene, så man basically kan se nesten hele Manhattan.

På onsdag starter New York Fashion Week også, så satser på masse bra inspo, og vi skal se på masse stoffer til nye kolleksjoner også, så det blir veldig bra!!

Gjerne send meg en DM om dere har noen hotte tips på klubber, barer eller restauranter vi bør sjekke ut, for har helt sikkert skjedd sinnsykt mye bare siden jeg var der!!

This city never sleeps!!

Det blir rart å komme hjem til at oppussingen allerede har startet når jeg kommer hjem på tirsdag, men jeg får ikke bidratt så altfor mye, siden jeg drar til Spania allerede på fredag igjen på ei litta jobb for en venninne.

Tell u more later, babes!

I mellomtiden kan jeg dele noen bilder fra uken som har vært!

Har total obsession med kordfløyel og dresser i høst, og denne drakten fra Designers Remix har jeg både i rosa og hvit, haha! (Sjekk ut “Designers Remix” på webshoppen vår MAGMALOU)

I morgen (tirsdag) kommer ny EPISODE av podden vår, VITA OG VALEBERG, og jeg har hatt besøk av gjest, modell og influencer, Pernille Juvodden, der hun snakker litt om da livet butta litt imot og hun var alvorlig syk av borreliose. Håper dere vil gå inn å høre, og blir superglad for feedback!!!

På lørdag var jeg, Benedichte og Hedda på Skal Vi Danse-premieren og før vi dro ned til Gamla og Justisen, der det var så sjukt crowded at jeg seriøst fikk et lite angsanfall, og måtte faktisk sette meg ned å konse er kvarter før jeg klarte å slappe av. Gjorde absolutt det etterhvert da, men måtte ta en litt tidligere kveld og dra hjem, siden vi både skulle på fotballcup og bursdag på søndag!! Elsker Skal Vi Danse btw, for en drøm å vært med på den galskapen liksom, og hvem vil vel ikke lære å shake noen moves på dansegulvet??:)

Som sagt er kordfløyel en storfavoritt denne høsten, så søndagen ble tilbrakt i en brun versjon fra Gestuz, som du også kan finne i nettbutikken.

Nå har jeg slukt en episode av «Ungkaren»også, og dør av trøtthet, så nå må det virkelig soves. Har litt for mange heftige avtaler i morgen, så Beauty Sleep much needed!!

Høres på podden eller ses her inne da!!!

Stor klem, Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg