ET SPANSK PARADIS!

Hola!

Denne langhelgen var jeg i Spania, nærmere bestemt i Jerez i Andalucía. Jeg var her i mai i fjor også og ble helt forelsket! En god venninne av meg, Vibeke Klemetsen, arrangerer flere ganger i året en yoga-/ridecamp på gården Las Mesas, i samarbeid med Magnus Rønningen og kjæresten, Chanel.

Jeg elsker både yoga og hesteridning, og i fjor var jeg med som «vanlig deltager», men i år følte jeg ikke at jeg kunne prioritere en ny tur siden vi holder på å pusse opp hele huset. Men da Vibeke ringte meg for å spørre om jeg ville gjøre hår og makeup på en shoot hun skulle gjøre for hennes eget yogamerke, Run & Relax, var jeg ikke vanskelig å be for å si det sånn.

Jeg elsker det nydelige stedet vi får bo på, digger å starte dagen med en early yoga wake-up call og det er ingen steder jeg føler meg så hjemme som på hesteryggen, så jeg skulle ønske jeg hadde tid til å dra hit flere ganger i året, for hele opplevelsen er som balsam for kropp og sjel.

Og det mest spesielle med opplevelsen er en tre-timers ridetur ute i solnedgangen. Å ri i det fantastiske Andaluciske terrenget i kveldssol, er så vakkert at jeg klarer ikke å beskrive det en gang.

Må rett og slett bare oppleves!

Vet de har en ny tur i oktober, så ta kontakt med «yogalasmesas» på insta om du tror dette høres ut som noe som er midt i blinken for deg!( Reklame for venninne, men hadde anbefalt det uansett!!)

Ellers har vi en ny podcast ute, og Vita er tilbake etter å ha vært med på innspilling på «71 grader Nord Kjendis», så håper du vil gå inn HER og lytte på oss!!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg