ByMAGMALOU X AYMARA

Reklame for egen kolleksjon.

Forrige uke lanserte vi vår nye julekolleksjon, og hadde invitert både presse og influencere til en middag og presentasjon på en av mine favorittrestauranter i Oslo, Aymara, som også er en av mine samarbeidspartnere.

Det er alltid litt nervepirrende å vise frem nye kolleksjoner, derfor ble jeg sååå glad for gode tilbakemeldinger både på julekolleksjonen og vår lille smakebit og pre-view på som kommer til sommeren.

Til jul har vi slupppet to ulike kjoler i fire forskjellige farger, et gullsett bestående av et wrapskjørt og en body man kan style sammen eller bruke hver for seg, og til slutt en jumpsuit i fløyel, som kommer i både sort og bringebærrød.

Jumpsuits er mitt favorittplagg og vi lager ikke en eneste kolleksjon uten en ny buksedress, haha.

Håper dere vil sjekke ut julekolleksjonen HER, og ellers anbefaler jeg alle som er glad i ceviche å stoppe innom Aymara Restaurant for supergod peruansk mat og gode drinker. Den ligger ved Solli Plass, så hvorfor ikke kom innom oss på MagMaLou først i Skovveien før en deilig lunsj eller middag på Aymara?:)

PS: Har mange flere fine bilder fra middagen, men av en eller annen grunn får jeg ikke lastet opp flere på dette innlegget! Får heller prøve senere igjen.

Ønsker dere en nydelig lørdag!!

//Marthe

Skjønne Darja i Mildred Gold Skirt og Bella Cardigan som dere finner på Magmalou.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg