O HEILAGE JUL!

«Reklame i samarbeid med Ellos Home»:

Er du en som gleder deg så mye til jul at du nesten ikke kan vente, eller er du lei av julebrus og julesanger allerede i november?

På jobben er vi veldig delt om dagen, for mens Vita har spilt julemusikk 24/7 siden 1.november, mistenker vi at Andrea og Cathrine snart må sykemelde seg pga angst og indre uro over julesviskene som kommer på løpende bånd og aldri tar slutt.

Selv EEEELSKER jeg julen, og gleder meg alltid til å PYNTE ,bake og skrive julekort. Men i år mistenker jeg det blir litt vel hektisk… Dere som følger bloggen min fast har sikkert lagt merke til at det har vært lengre og lengre mellom innleggene her inne, og det er fordi høsten har vært megahektisk med masse jobb og reising i tillegg til at nå som det er blitt kaldt igjen, må jeg bruke mye tid på massasjeputa, eller gå til kiropraktor og trene for å holde musklene min happy & painfree (#lifewithchronicalmusclepaindisorder), og det er ikke forenlig med mange timer på mobilen eller PC! I tillegg totalrenoverer vi hele huset vårt. Tre etasjer skal rives innvendig og bygges opp på nytt igjen! Det ligger mye arbeid i både planlegging og gjennomføring, og med alt annet i tillegg, blir det ikke mye tid til overs til å gå i butikker og handle inn noe særlig ny julepynt.

Heldigvis har jeg funnet mye på nett, og jeg digger nettsiden til ELLOS HOME, de har altså sååå mye fint. Og jeg har laget et par kollasjer med mine julefavoritter, jeg håper kan være til inspirasjon.

Jeg anbefaler virkelig å ta en titt INNOM , jeg blir i hvertfall kjempeinspirert hver gang jeg klikker meg inn, og jeg gleder meg til å få alt jeg har bestilt i posten.

Akkurat nå er det 20% på masse utvalgte varer også, så klikk på denne linken Http://bit.ly/2zlSV10 for å gjøre et skikkelig godt julekupp (så kan du heller bruke mere kronasjer på deilig julemat for eksempel;)

Ønsker deg en goooood onsdag, så håper jeg tiden strekker til for hyppigere innlegg fremover.

Klem//Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg