VG OG MISOFONI!

I går ble jeg intervjuet av VG om hvordan det er å ha «misofoni», eller lydangst. Vi tuller jo mye med det på podcasten, og selv om jeg vet at det (heldigvis!!) ikke er en alvorlig diagnose, oppleves det faktisk ganske heavy for oss som har det. Og jeg klager ikke overhodet altså, men synes det var interessant at sååå mange har tatt kontakt og sier de har det på samme måte, så snart må vi vel starte en interesseorganisasjon, haha!

Siden artikkelen lå på VG+ har jeg fått mange meldinger om jeg kan legge den ut i sin helhet for de som ikke har fått lest den, så værsågod:):)

Klem, Marthe

2 kommentarer
    1. Tusen takk for dette innlegget. Kjenner meg mye igjen og skammer meg ofte over at jeg reagerer på lyder og vil bare dra fra stedet å være for meg selv i steden. Betyr veldig mye💜

      1. Hei Emilie!
        Beklager sent svar, får ikke opp automatisk og blogger litt for sjelden, så så det ikke før nå. Men takk for tilbakemelding. Du skal absolutt ikke skamme deg, vi er mange som har det sånn. Anbefaler deg å ta kontakt med «Hør» på Byporten i Oslo, Janne der kan hjelpe deg om du ønsker🖤
        Stor klem, marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg