Årets julegaveidé til venninnene dine!

Jeg må bare få skryte litt av Tone Kroken, som er min fantastiske interiørstylist nå når vi pusser opp og skal totalrenovere hele 3 etasjer.

Hun har et helt eget øye og kunnskap om hvordan man kan få ethvert rom til å se innbydende ut, og jeg er sååå glad for at hun sa ja til prosjektet! I tillegg har vi blitt gode venner i løpet av de snart to årene vi har kjent hverandre, så veldig hyggelig.

På torsdag lanserte hun boken «Mine 100 beste interiørtips, og den er helt fantastisk og jeg skal kjøpe den til både søstre til jul og venninner i bursdagsgave fremover, for her er det mange gode tips å ta med seg!

Så selv om dette er litt «vennereklame», så føler jeg det må få være innafor når både produkter og dama er så god og bra!!!

Heier på deg, Tone!

XoXo Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg