WARDROBE SALE!!

Heihei!

Håper alle har hatt en fin uke og helg! Selv har jeg faktisk vært på fire julebord på 6(!) dager, så var skikkelig deilig å ta en helt chill søndag med familien, se «Reisen til Julestjernen» på kino, og plukke ut juletre på Plantasjen og pynte til jul med barna!

Men blir noen julebord denne uken også. Jeg har bare skikkelig ikke lyst til å komme ut av treningsrytmen, så satser bare på å gå litt tidligere hjem enn vanlig så jeg kommer meg på mine faste timer med core sculpting og yoga!

Digg for både kropp og sjel!

Men på søndag 16.desember håper jeg dere kommer på Garderobesalg, der jeg og de nydelige jentene på bildet over selger alt vi har i kleskapene våre av både vesker, sko og klær, så håper dere kommer for en titt-eller en prat!!:)

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg