MICROBLADING!

//I samarbeid med @margrethebrows//

For noen år siden leste jeg en artikkel om microblading i Vogue, men har vært litt skeptisk til om det var så bra som de hevdet der. Men nå er jeg helt frelst etter å ha vært hos @margrethebrows på @browrehab to ganger og har gjennomført hele behandlingen som er semi-permanent og varer i ett år cirka.

Og det eeeeer så deilig å slippe å fixe bryna mine lengre, nå er de akkurat slik jeg ønsker de skal være uten å måtte bruke tid på de!

Om du selv ønsker microblading til jul er det bare å sende meg en DM, så kan jeg gi 20% rabatt til noen utvalgte-kanskje et det deg?

God helg alle sammen!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg