Jeeeeey!

Endelig får jeg lagt inn bilder!! Men ser litt grumsete ut på utkastet her, så spent om det faktisk virker!

Uansett, her er hvertfall et aldri så lite julekort til dere alle sammen. Vi rakk aldri å prioritere å få sendt ut det før jul for første gang, så da ble det elektronisk…

Flere har etterspurt når vi starter opp m podden igjen, og den kommer neste torsdag, da med nytt navn, ny partner og nytt innhold!

Gleder meg til å komme i gang. Foreløpig kan dere sjekke ut den «gamle» som heter «Vita & Valeberg», som kan lastes ned på Spotify og ITunes, og på den aller siste episoden har jeg med meg Isabel Ødegaard, som blir min faste makker fremover.

Klem, Marthe

ps: sjekk ut nyttårssalget på Magmalou.no for de aller beste kuppene! Salget startet i dag!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg