GODT NYTTÅR!

Heihei, og goooood første nyttårsdag!!

Håper dere har hatt en nydelig jul-og nyttårfeiring! For oss har det vært mye familietid, og siste del av romjulen var vi i Hemsedal hvor vi pleier å leie en leilighet på Lodgen i de nye «Hemsedal Suits»! De har store og fine rom, men kanskje litt vel kliniske, så det var veldig kos å feire nyttårsaften på hytta til et vennepar med litt mere hyggelig «hjemmefølelse».

Denne gangen valgte vi å reise bort med bare ni-åringen, så hun kunne få litt alenetid med oss begge, mens lillegull var på juleferie og koste seg glugg hos «momma og moffa». Jeg har savnet henne noe voldsomt, men tror det er smart å kjenne litt på slikt savn innimellom. Da blir det så inderlig bra å møtes igjen!

Bloggen har som jeg har skrevet tidligere vært helt nedprioritert, men i 2018 har jeg lyst til å få nytt fokus på den med fokus på mote, skjønnhet, familie og interiør, særlig nå som vi holder på å totalrenovere tre-etasjes hus på Frogner.

Håper du vil følge meg på reisen!

Det eneste som er litt kjipt er at det er noe teknisk feil på bloggen min, så jeg får ikke lagt ut bilder av én eller annen grunn for øyeblikket, men håper de på support endelig kan hjelpe meg å finne ut av det nå som ferien er over.

Gleder meg!

Tror 2019 blir et fint år…

Klem, Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg