Happy HOLIDAYS!!

Hei hei!

Håper dere har hatt en nydelig jul og får en fredfull og fin romjul!

Ville bare si fra om at denne bloggen har ligget litt brakk over lengre tid pga tekniske issues og at jeg ikke har hatt tid til å jobbe med den, men at jeg håper på å få børstet støv av den på nyåret. Forhåpentligvis med litt ny og fresh design, men jeg er så «tech challenged» at jeg må finne noen som er god på dette, haha! (Let me know if that sounds like you!

I mellomtiden håper jeg du nyter en rolig juleferie, og hvis du mangler noe å gjøre eller lytte til, blir jeg glad om du sjekker ut podcasten vår og sesong 1 av «Vita og Valeberg», som får nytt navn og ny partner etter jul. Da skal jeg nemlig podde med en god venninne av meg som heter Isabel Ødegård Skolmen, og det gleder jeg meg masse til!!

Høres da!!;)

Klem, Marthe

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg