JEG HAR FUNNET LØSNINGEN!

Reklame | Osloskinlab.no

 

Goood tirsdag,

og takk for at så mange har sendt meg så hyggelige støttekommentarer i det siste etter at vi ble svindlet ganske heftig forrige uke av byggmesteren vi har brukt på totalrenoveringen av huset vårt.

Vi jobber fremdeles med å finne ut hva som har skjedd, og om det er noe igjen i boet vi kan få tilbake penger på, samtidig som vi jobber med å finne nye håndverkere (som vi faktisk kan stole på!!) til å gjøre ferdig jobben som står igjen.

Med en kraftig virusinfeksjon på lungene og stemmebåndet litt sånn på toppen, og endel store (men spennende) endringer på jobb å forholde seg til i tillegg, så merker jeg at jeg har følt meg hundre år eldre i kroppen siste uken og jeg har egentlig hatt mest lyst til å bare trekke dyna over hodet og helst ikke titte frem igjen før til våren, til forhåpentligvis varmere vær og bedre tider.

Men ingenting gjør seg av seg selv, så her er det bare å bite tenna sammen og stå i alt, så ordner alt seg til slutt.

Hvertfall ifølge mannen min…

Hva gjør dere når dere går igjennom tøffere tider?

  1. For min del merker jeg at jeg får behov for  å trene litt mere og hiver innpå masse med ekstra vitaminer jeg ofte ellers glemmer å ta. Jeg har også sovet mye mere siste uka, og fryst minst mulig ved å holde meg mest mulig innendørs.
  2. Og jeg har lest bok og hørt på podcaster.

Apropos podcaster, så er denne ukens annonsør av vår egen podcast, «Marthe & Isabel», kollagenpulveret «The Solution» fra Osloskinlab.no,  som er et produkt jeg har sverget til hver eneste dag siste halve året, uansett form og humør. Og jeg kan tydelig se at huden min har blitt glattere, fått mye mere glød og jeg føler faktisk at kroppen smiler litt ekstra for hver enest kopp jeg inntar.

Kollagennivået i huden synker gradvis i 30-årene, derfor ble i hvertfall jeg nysgjerrig på at man forebygge og redusere synligheten av aldring med et daglig inntak av kollagen. «The Solution» er et pulver som kommer i porsjonsposer man kan helle i hva som helst av mat og drikke, siden den er lukt og smakfritt. Min favoritt er et glass med isvann om morgenen, bare erstattet av varmt sitronvann med chili, kardemomme og honning nå som jeg har vært sjukt forkjølet.

Jeg tror veldig på smøre kroppen fra innsiden, og dette kollagen-pulveret fra Osloskinlab.no har gjennomgått dokumenterte studier som viser at den forbedrer huden og reduserer både rynker og cellulitter.

Det er viktig å ta vare på både kropp og sinn, både utvendig og innvendig. Og selv om jeg føler at kroppen min er litt sliten om dagen, så har jeg altså funnet et produkt som hjelper både «uttapå og innafor». Derfor ble jeg kjempeglad for at de ønsket å være annonsør på podden, siden dette er et produkt jeg faktisk på eget initiativ har brukt i godt over et halvt år før dette samarbeidet tok plass og derfor noe jeg kan stå inne for og anbefale 100%

Ekstra hyggelig er det å kunne gi 65% rabatt på første pakke og deretter 30% på de neste leveringene til våre nydelige følgere på både blogg, insta og pod. Bare trykk på linken HER♥️

Og send meg gjerne tilbakemelding på DM på insta (magmaloumarthe) om du er like fornøyd med produktet som meg❤️

Ønsker ALLE en fortsatt nydelig uke❣️

Klem, Marthe

ps: for å høre siste episode av podcasten vår kan du trykke HER❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg