NÆRMESTE MAN KAN KOMME GOLDEN GLOBE?


Oh, eh, må bare snikskryte litt av å ha hengt med en Golden Globe Vinner btw, haha! Rami Malek vant jo beste mannlige skuespiller for filmen om Freddie Mercury i går, og jeg møtte han på en restaurant i Paris for halvannet år siden, tilfeldigvis like etter jeg hadde sett han i serien «Mr.Robot».

Jeg og Andrea fra jobben hadde vært på stoffmesse, og dro etterhvert på en restaurant og spiste og satte oss i barområdet etterpå. Det var Andrea som så han først, og mens hun gikk på do tenkte jeg det hadde vært gøy å prænke henne. Så jeg gikk bort til han og sa at venninnen min var fan(haha), og at hun var på toalettet akkurat nå, men og om han var keen på å være med å kødde litt med henne.

Sure enough, kom Andrea tilbake og jeg hadde satt meg tilbake der vi satt og ingen ante noen fare på ferde. Plutselig kommer Rami mot oss, setter seg ned ved siden av oss gir meg en stor klem, holder meg rundt skuldrene og bare «Hi, Marthe! Long time»!

Haha, Andrea holdt på å falle av stolen og jeg hadde så lættis. Så ble han sittende en stund å prate, før vi gikk ut og tok en røyk og skravlet mer inntil de han satt sammen med kom ut og skulle hjem. Litt usikker på om det egentlig  var en dobbeldate, for var to jenter og en dude, isåfall megasykt kleint av meg å intrude liksom, but anyways, good story!!;)

Og mest sannsynligvis den eneste historien jeg vil noen gang ha der jeg kan si «fra den gang jeg møtte en Golden Globe vinner»!

//Marthe

1 kommentar
    1. Hello! Someone in my Myspace group shared this site with us so I
      came to take a look. I’m definitely loving the information. I’m
      book-marking and will be tweeting this to my followers!
      Exceptional blog and superb style and design.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg