NY UKE, NYE MULIGHETER!

       

God mandag!

Håper alle har hatt en nydelig uke!

Selv går det mye i oppussing, jobbing, podding, trening og meditasjon om dagen. Er fremdeles ganske frynsete etter at vi ble svindlet for et par uker siden av de som startet på totalrenoveringen av huset vårt, men har bestemt meg for å puste med magen, meditere og prøve å holde det mest mulig på avstand til vi får mere informasjon på hva som faktisk har skjedd og hvor stort tapet er. Og ikke minst om vi klarer å få noe tilbake igjen.

Trenger at så mange som mulig krysser fingrene for at ting går litt smoothere fremover, og heldigvis har vi fått på plass et nytt team vi forhåpentligvis kan stole på faktisk gjør jobben sin!

Trenger noe hyggelig å se frem til etter litt kinkige uker, derfor gleder jeg meg til en Hemsedal-tur med venninner til helgen og til London-tur med Magnus til uka, hvor jeg skal se på stoffer til en ny kolleksjon.  Gjerne si fra om dere har noen hotte tips til hotte stoffsjapper jeg bør dra til…

Until then…

Klem, Marthe

 

3 kommentarer
    1. åååh, så gøy med London tur! Jeg får ikke reist før i slutten av mai..men den som venter på noe godt.
      Dessverre dårlig med stoffsjappe tips fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg