TRUE CRIME!

God mandag og ny uke!

Nå er vi inne i det nye årets andre uke. Jeg er helt hjemme alene. Husker ikke sist hverken både mann og barn ikke er hjemme. Magnus er i London, og barna har insistert på å sove over hos Momma & Moffa, mens jeg har endel jobb å få unna.

Men da jeg kom hjem i ettermiddag, til tomt hus, helt stille, ble fristelsen for stor til å hoppe i joggisen og legge meg ned litt på sofaen.

Med kattene i fanget. Bare en liten time, tenkte jeg. Max.

Men her har jeg blitt. Jeg begynte å se på Birgitte Tengs dokumentaren, og jeg klarer ikke å skru av.  Jeg er så sykt hekta på True Crime dokumentarer og podcaster, og jeg blir like frustrert og engasjert hver gang. Sist med Orderud-serien, og nå altså Birgitte-saken.

Aaaah, jeg kjenner jeg må ha sannheten frem NUH!! Tenk at det går drapsmenn(eller kvinner) der ute som faktisk vet sannheten (og kanskje fremdeles er farlig for det miljøet de ferdes i!)

Håper virkelig foreldrene til Birgitte en dag får sannheten om hva som skjedde med datteren deres, og at den riktige skyldige får sin straff!!

Å lese flere bøker og få sett flere dokumentarer er forresten på lista over nyttårsforsetter. OG innføre pittelitt mere    farger og mønstre i garderoben min;)

//Marthe

(Klærne er fra egen butikk @magmalou.no)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg